søndag 19. juni 2011

søndag og mandag i vente.

Så var helgen overstått og mandagen for tur. Hadde det knall på lørdag i utdrikningslag, det var en kjempe opplevelse og kjempe kos. Været var kjempe fint og forholdsvis varmt =) Da kan vi haugesundere ikke klage, får vi smake sol kan dagen stort sett ikke gå i motgang ;) Men dagen gikk veldig fort, og den kommende bruden var utrolig tøff, hun tok alle utfordringer på strak arm og imponerte både med å klare stå på weak board og ikke minst stripen i byen hvor hun skulle tegne noen på 10 sekunder, synge høyt osv. Putball - fotball golf var kjempe morsomt og det var faktisk ikke så lett sparke den ballen ned i det hullet ;)

Nå er søndag over og den har i grunn vært stort sett rolig, jeg var ikke i helt hundre i dag og koste meg en del med lille prinsen. Vi (jeg) bakte en kringle med bringebær syltetøy inni, var veldig god, men boller er jo ikke så sundt ;) ( skulle legge ut bilder, men tlf, vil ikke sende de over bluetooth)  NÅ må jeg legge meg dagen i måren starter tildelig. Jeg skal på jobb halv 8!! Sommerferien fra skolen starter og jeg begynner på jobb. Pengene er jo kjekke,men nå kunne jeg tenkt meg fri. Den grue seg til har startet igjen noe som må jobbes med. Så nå er det natta og visualisering av mårendagen <3

1 kommentar:

Unknown sa...

du e flink som jobber og står på! Gleder meg å se dere til helgen..håper du har fri på sankt hans? klem <3