tirsdag 14. juni 2011

SMEG

Jeg trenger nytt kjøleskap, det både lager koke lyder, og det renner vann under kjøleskapet. Jeg vet ikke om det renner,men det kommer vann på gulvet under,så jeg har en fille liggende under. Men det værste er den lyden det lager, jeg har fått så mange kommentarer på om jeg koker. hehe nei er bare kjøleskapet mitt liksom ;) Jeg er jo vandt til det nå så jeg merker det ikke like godt, men når jeg skal gjøre skole arbeid og trenger ro, da kjenner jeg at jeg blir gal!! å så piper det ofte med den grade stokk griene... MEN jeg vil ha SMEG kjøleskap,så er bare til å begynne å spare hehe. Alene mamma og fattig student, men det er alltid lov å drømme <3 Drømmer kan ingen ta i fra en, og muligheten er jo der alltid ;)

 Måtte jo bare slenge på denne vanskemaskinen, må jo være alle jenters drøm :)

2 kommentarer:

Svein Arild sa...

Heisann jeg har noen tips til deg.
Bak i kjøleskapet er det ofte en liten propp. Den må du åpne under normal drift.
Veldig ofte er det en liten "oppsamlingsboks" på baksiden av kjøleskapet som er der for å ta imot spillvann, fra innsiden. Den bør du sjekke om er full. Hvis det renner veldig mye så er det to ting som er viktige å sjekke. Det ene er om du har stillt inn termostaten riktig. Det andre er om døra er helt tett. Håper dette kan hjelpe litt slik at du kan få litt mer ro i skjela mens du sparer :)

lifeisagame sa...

takk for hjelp ;) skal prøve sjekke kjøleskapet!!! tenkt så kjekt om det var noen av de tingene som var galt =)