torsdag 19. mai 2011

hvem trenger men???


Jeg er stort sett flink til å klare det meste som trengs å ordnes med, jeg skrur og fikser det meste selv, ikke fordi jeg vil men fordi jeg MÅ... og har i grunn noen ganger vært stolt inderst inne!! Men nå banner jeg mildt over at jeg ikke har en mann som jeg kan beordre til å fikse ting. Godt det er sommer og sol i vente, jeg vil ha meg en mann. å når jeg sier en man så vil jeg ikke ha en med tynne fingre som ikke kan jobbe!! ;) 
Jeg vil ha en som kan ta i ett tak og som skrur opp det jeg beordrer om ;)
Jeg trengte et skap på badet ettersom det ikke er en eneste hylle på det badet her jeg leier. Jeg kjøpte en hylle her i sommer som jeg elsker, men som ikke har plass til alt som jeg skal ha plass til....ja er nok vel mye, men mer plass så er det perfekt! Jeg gidder ikke betale så mye siden jeg leier og ikke akkurat planlegger dra med meg den hyllen. Tross alt vet jeg jo ikke hvor jeg havner hen etter studietiden :)!
Denne hyllen fra Ikea var billig 295 kr, og jeg var stor fornøyd etter litt slit ja.. nei den var ikke så tung,men plass! Søss og jeg på Ikea, kom jo ikke på at de to barna som satt i bilen ikke akkurat kunne flyttes på, altså med andre ord, den gikk ikke akkurat i bagasje rommet, selv med den flotte nye bilen deres! Men vi satt det fremme med meg og bakover, det gikk ;) MEN over fjellet i mammas bil gikk den greit fra bagasjerommet til pasasjer sete, vel verdt med tanke på den lykke jeg skulle føle når den kom opp, MEN nei!!! Jeg har telt hullene som den ene hylla på bildet viste, jeg sjekket 3 ganger at antall hull stemte jada 11 hull. Men NEI! det stemte ikke så etter å ha skrudd den sammen å ikke minst spikret platen bak, satt på ben og fikk den i høyden merket jeg at skapdøren ikke kunne monteres på, for det stemte ikke. JEG har fått en hylle med skapdøren i feil høyde! LEKKERT nei!
jeg banner jeg steiker....svetten renner...spikrene vil ikke ut igjen og jeg må ha den sånn. YES igjen jeg vil ha en MAN! Billig og bra tjaaaa kanskje like greit betale litt mer og få noe som stemmer... 
ARRGGG... må nok få spikrene opp igjen, jeg får finne løsning på det problemet. 
Skulle ønske noen ganger at jeg var en tålmodig sjel..og ja noen ganger er jeg det, men hus og hjem da må ting skje NÅ! :)

3 kommentarer:

Unknown sa...

haha off a meg.. har du fått mamma til å se på det? kanskje hun ser en løsning,eller kan hjelpe deg? Det var jaggu mye slit for den hylla så det bør være en løsning?! hvis ikke får du ringe ikea, ta bilde på mobil, og sende til dem? så får de sende deg en ny del på DERES regning! MAKS UFLAKS kaller jeg dette!

Unknown sa...

du vil ha en MANN sier du.. husk at det kan være ganske frustrerende når mannen ikke henger opp hyller, maler osv. når du faktisk ber om det.. da blir det bare sett på som MAS...hehe.. bare en liten tanke fra meg..sånn på generell basis..hoho ;) forresten så er du jo flink til å fikse opp selv du snuppå!klem<3

lifeisagame sa...

hehe ja cecilie et godt tips det der, tror nok det er ganske så generellt at mannen ikke gjør alt som det blir bedt om ;) men i grunn er jeg nok en fikse orde selv jente ;) liker å ha kontrollen og ordne opp selv, men hvem vet kanskje nese gang at jeg lar det gli litt ut, tror nok det kan være litt irritasjon, syns jeg kan huske det med roger ;) hehe appropos han, kjøpte jo skrivebord til han, så mens han satt på pc en så datt det sammen, fordi jeg hadde skrudd det opp hehe vel fortjent spør du meg ;)