mandag 23. mai 2011

Stadig under oppussing!

 Elsker de hyllene fra zebra, men siden jeg leier og ikke kan forsyne meg av alt for mange hull i veggen, det er nemelig gips vegger her,  noe jeg kan bare si med en gang er at det er pyton, og skal aldri ha det i mitt hus/ leilighet når den tid kommer!! Men når de ble stablet oppå hverandre ble det nå veldig bra må jeg si :) 

Søndag malt jeg Liam si seng lyse blå. Syns den ble kjempe flott =) nå ønsker jeg bare å få vegg ord på sengen. Det er så utrolig søtt med noen gode ord, lurte litt på om jeg skal ha "Kyss meg alltid god natt" ?


 Nå fikk jeg endelig hengt opp bildene jeg har malt til Liam også, retro med blanding av nostalgisk..




Syns denne hylla ble ganske så fin når den kom opp på veggen <3 og perfekt til å ha korger med strømpe bukser og sokker ;)

1 kommentar:

Svein Arild sa...

Jeg er imponert over hvor "handy" og flink du er til å ta tak i ting. Skulle ønske jeg hadde din arbeidslyst!