mandag 9. mai 2011

Søndags sykkeltur

Så var det blitt en stor smakebit av sommeren, de siste 3-4 ukene, om ikke dette er sommeren?? Men nå i helgen fikk jeg skiftet dekk på sykkelen =)
Helt selv faktisk, noe som jeg er litt små stolt over ;p ja...det er jo ikke mirakler akkurat, men med ikea boksen av et verktøy skrin, en liten "hjelper" (liam) så skudde jeg av dekket og fikk av gummien og ny slange på plass, nytt gummi dekk og påmontering på plass =) Så i måren er planen å sykle på jobb og levere liam i barnehagen, men får se med denne vinden da, orker ikke om jeg skal ha sånn motstand. Er en pingle på denne syklen, og med dyrebar last tar jeg ikke tjangsen på å velte! =) Sykkelen var ett funn på loppis for 200 kr, min dyrebare sykkel ble stjålet når jeg bodde i byen ( sucks ) den var både dur og super god!!!! men akkurat da hadde jeg ikke forsikring TYPISK!

men nok om det, Liam å jeg tok oss en flott sykkeltur til Fjellhaug barnehage i 23+ grader.



NYDELIGT =)

1 kommentar:

Unknown sa...

Dette så koselig ut :) Dere har jo nesten hatt like fint vær som vi har hatt... ;) Dere var heldig med den ;) Nå skal jeg snart hente Noah.,.så blir det skriving av eksmensoppgave i kveld.. ;)

KLem <3