lørdag 7. august 2010

mobilen min!!

I dag kasta Liam mobilen min i vann!!! JADA min egen feil jeg vet, kunne ikke bi sint på han stakkar, men ble utrolig lei meg. KJøpte denne touch telefonen for max 3 mnd siden å nå ligger den til tørk med en stor klatt vann inne i skjermen! =( satser på den starter igjen å er i noe lunde brukbar......... Måtte finne frem den gamle nokia mobilen jeg hadde før det..lite kamera som er dårlig å ikke minst LITEN SKJERM. Jeg ryddet på badet, hadde mobilen på hylla så ikke liam skulle ta den, men så ringte mamma meg å så la jeg den ved min side uten at jeg selv tenkte over det (bruker jo passe på den) men i frustrasjon over alt rote jeg har om dagen så klarte jeg altså legge den så tåpelig.. tok 2 sek så bada liam den!!

1 kommentar:

Unknown sa...

mobilen overlevde.. nå må du snart blogge igjen.. :-)