lørdag 7. august 2010

kule hyller



*** Jeg aner ikke hva jeg skal henge over sengen til Liam,men han har jo disse hyllene fra SEBRA og det var utrolig kult å fylle de med retro tapet eller gavepapir/ark som vist her =) Liam sine er i blå toner mot turkis (bilder kommer) Det jeg hadde tenkt var som vist tidligere på bloggen. wallstikers,men er jo like greit gjøre som her med retro bilder=)



*** Jeg må nok innse at rommet til Liam er for llite i forhold til hva jeg ønsker å gjøre ***
til mer jeg kikker å søker til flere ideer får jeg å mindre plass får jeg


1 kommentar:

Unknown sa...

det var utrolig kult med tapet inni hyllene! Jeg skal forsøke å innrede rommet til ungene etterhvert. men her tar ting TID! off altså.. også blir jeg ikke enig med meg selv hvordan jeg skal ha det.. ! Du er flink da! Liam har jo kult rom!:-)