torsdag 23. september 2010

tusen takk søss for utrolig fin blogg =) jeg er jo ikke så teknisk av meg så jeg klarte jo virkelig rote til hele bloggen!!!!

denne uken har vært så travel, så i måren skal jeg kose meg med bloggen =)
men skjønner ikke hvorfor denne uken skal gå så fort?! på en måte litt godt også, deilig med helg :P men føler tiden med liam går såååå fort. henter han i barnehagen,spiser middag, så skal vi ut eller på besøk til oldemor eller mormor..så er det legge tid...

ellers er jeg så forkjølet enda i måren er det en uke! snyter masse blod ut nesen (ekkelt) er nok bare blodarene i nesen som sprenges... men lurer jo på bihulebetennelse, verker sånn rundt, øynene. tung i hode og vondt bøye meg. vondt ta rundt øynene. men er jo ikke sikkert det er baktriell, men virus og da får en jo ikke noe for det.

2 kommentarer:

Unknown sa...

spis c vitaminer fire ganger til dagen. Kjøp deg solhatt, og ta probiotika! dette er viktigt!!! dra på helsekosten og kjøp dette.. ! verdt pengene søss!

lifeisagame sa...

takk for tips =)
skal ta meg en tur på helsekosten i mårå ja!!!
tar nå tran, jern og (sannasol av og til ) men skal kjøpe meg solhatt og probiotika ;) ikkje prøvd det siste der før?!
ellers så prøver eg drikke ein koppp med eplecider edikk, honning og sitron. men er kvikkere i dag woho =)