søndag 28. august 2011

Søndagens tur

Så var det søndag og helgen er forbi. Jeg har jobbet i helgen og det har egentlig gått kjempe bra, jobbet med en herlig gjeng<3
Men i kveld er jeg super trøtt, og vil egentlig bare gå å legge meg. Liam er akkurat sovnet og nå skal jeg bare pakke sekken til hans, så er han klar til barnehagen i måren. Liam bruker en formue av byttetøy, regntøy og støvler ;)

Ellers kom jeg på at jeg må vise den nye balansesykkelen jeg kjøpte til Liam i Bergen ( på Rihanna konsert) men gikk en tur til byen før vi reiste hjem. Jeg har kikket på nettet og drømt om denne til prinsen. Men da vi skulle kjøre til hotellet stod den så fint i ett vindu der. var bare en igjen og det var utstillings modellen:) Han er nok litt liten og syns selv den er litt skummelt.



Ellers har jeg kjøpt veggord til Liam, ble så fornøyd med den. Det er det jeg sier til Liam hver natt. *Mamma elsker deg helt opp til månen og tilbake*

1 kommentar:

Unknown sa...

UTROLIG KUL SYKKEL!!! OH lalal!! Savner Liam! Han er så SØT! Så fint det blei med veggordet :) GO gutten te tante!:)