mandag 29. august 2011

I kveld er jeg sliten i hode, det er harde og tunge dager på skolen. Vi har om psykriatri, personlighetsforstyrrelser, overgrep, bibolare lidelser ol. 
Det er mange timer i vonde auditorium, med ryggen på tverka og kladdebok som er for stor ;)  Student livet har sin pris det også. Akkurat i kveld prøver jeg å finne motet for å fortsette skole...
Kjenner jeg har vært lei i dag!!!! prøver å sitte å jobbe med gruppe oppgaven nå, men tror ikke jeg klarer mer.. klarer ikke helt skrive, men vi skal jobbe i måren så da får jeg heller legge meg litt tideligere i kveld så kanskje jeg er opplagt til økten i måren... skal ikke si jeg gleder meg til øvelsen i måren.... 

Men ellers har vi vært i selskap til verdens herligste Elisabeth <3 Nydelige kaker og ikke minst koselig og  avslappet hjem =) <3 Eggstokkene verker etter den skjønne lille prinsen deres, er nydelig han eldste også ;) skulle ikke vært meg i mot å hatt en lite skatt til i mine armer hehe. 
Men alt til sin tid er det ikke slik. 

I måren tror jeg at jeg må komme meg en tur på trening, de late dagene er over nå og sommeren forbi. Men det eneste er jo da problemet BARNEVAKT... ikke bare bare være alene mor... men skal ikke klage! 

1 kommentar:

Svein Arild sa...

Noen dager er nødt til å være harde og slitsomme, for at vi skal forstå hvor godt vi har det, når vi har det bra.

Tenk hvis alle dager var perfekte.
Da hadde vi aldri hatt en forståelse for hvor godt man egentlig har det :)