mandag 25. juli 2011

Varme tanker jeg sender

Det er så ufattelig dette som har hendt! Hvordan kunne dette skje i landet vårt.. Norge!!
Men jeg blir helt rørt over å se hvor sterke vi er sammen, hvordan landet viser kjærlighet og omsorg overfor hverandre og alle bærer sorgen på sine skuldre! Mine tanker går til de pårørende og til de som overlevde dramaet på Utøya!

Det var helt uvirkelig å sitte på ferie i Tyrkia og få beskjed om hva som foregikk i Norge, i vårt lille land!
Da beskjed nummer 2 kom om hva som hadde hendt på Utøya, kunne jeg ikke helt ta inn over meg hva som faktisk hadde hendt. Eneste jeg måtte inn på en internett cafe og slå opp på vg. Det var steke hitorier og jeg må rose alle som har tatt del i det arbeidet som har vært på Utøya. Jeg kom hjem i dag fra ferien og har fulgt med på nyhetene og der er jeg blitt sittende! Det er klump i magen og tårer i øynene, det er helt grusomt. Stakkars unge mennesker som ble revet bort så helt forferdelig! Det å miste sitt barn må være det væsrt tenkelige på denne jord, men å miste sitt barn på den måten kan en ikke en gang tenke seg hvordan er!

1 kommentar:

Honninghjerte sa...

Enig, det er så ufattelig trist! Det var jo helt utenkelig at noe sånt skulle hende her!