mandag 25. juli 2011

Modell for en dag

Når vi var i Tyrkia kunne vi bli tatt bilde av og jeg tenkte dette ville bli flotte bilder av Liam og meg. Vi har jo ikke akkurat så masse fine bilder av oss sammen, helst jeg som knipser av han og prøver å få oss begge inn på skjermen ;) 
Men hun som tok bildene hadde en datter på 4-5 år som forstyrret Liam og han ble helt sprø...løp rundt der og var i 110!!! og hun gav opp etter 2 bilder...det er jo barn liksom... 


Men kom noen fine ut av det =) Her er noen av de 177 bildene <3







5 kommentarer:

Honninghjerte sa...

Så utrolig fine bilder ulla! Spesielt det siste bilde var bare helt nydelig! Grattis!

Unknown sa...

Knall flotte bilder av deg. kim så har tatt de? Enig med søss..det nederste va nydelig!:) skjønnas han Liam altså! <3 smelt!!

lifeisagame sa...

Takk for det <3 var slitsomt være modell for noen timer ;) Men var utrolig flott park og solnedgang! men var ganske vondt ligge og sitte på den harde sanden. Men er ganske fornøyd med bildene, liam er en skjønnas =)

Unknown sa...

begge to e skjønne :) veldig fint det svart hvitt bilde som er ant nederst... :) jeg vil gjerne ha bilde av deg og liam :)

Smilejento sa...

Husk jeg har fine av dere:P hehe=) =) skal ta å få de over til deg så snart som mulig=)Har ikke lagt de innpå PCen, men det kommer =)