mandag 4. juli 2011

Drømmer om å sy

Sitter og kikker i stoff og stil katalogen og har en indre drøm om å prøve sette meg ned igjen å sy litt (ikke at jeg er så flink) hehe, men syns det er så gøy. En kan jo bare bli bedre med å prøve ;) Siden jeg reiser 14 dager til syden får jeg bestille på mammas sitt mavn så hun får hente pakken.. men frem til det får jeg prøve finne alle bladene mine med oppskrifter...de ligger inne på boden en plass...men hvor... hmm ja det er litt rot der inne ;) 
 Digger dette stoffet =)

Nå skal jeg ringe og håpe om ledig frisør time til i måren, og så er det ut på shopping.. Nei ikke stor shopping, det orker jeg ikke for jeg skal på jobb halv 3, så dagen skal i grunn tas rolig. Men eg vil ha meg noen singletter som jeg kan ha på meg i Tyrkia :) greit ha noe en kan få litt sol på kroppen i samtidig som den dekker også ;)! Men tiden fyker av gårde, så for å få bedre samvittihet for å ha levert Prinsen i barnehagen gjelder det å være effektiv :) alt kan renses med god samvitighet når jeg har gjort det som var planlagt. Selv om han stor koser seg i barnehagen han altså! 

1 kommentar:

Honninghjerte sa...

Tøft stoff! Glede meg til å se resultatet=:0) Etter sydenturen selvfølgelig=;0)