søndag 29. mai 2011

Siste dag i praksis.

Sykepleierstudent Ulla ;)
Så var siste dag i praksis over, må si det er litt vemodig også. Jeg er blitt så utrolig glad i pasientene/ brukerene! Men jeg skal jobbe der i sommer og i helger utover høsten. Hun lederen sa ja det er jo greit du går første året så har vi deg en stund her :) Kanskje jeg blir lei?? hvem vet, men praksis plassen er utrolig god plass, snille pasienter og ikke minst personalet. ALLE hilser på alle osv. Det er en herlig gjeng! 
Jeg har hatt en fantastisk kontakt sykepleier som er utrolig flink, effektiv og nøye! Det er jo veldig positivt for min del, da får jeg tatt med meg videre "forhåpentligvis" hennes gode vaner! Kommer savne henne i grunn! Som jeg sa til henne i dag, det er rart hvor mye jeg grudde meg til å begynne i praksis der og sykehjem generellt, men så er jeg blitt så glad i pasientene og plassen at jeg ikke vil slutte! Jeg har fått vært med i hjemmesykepleien lit også å det var utrolig spennende å gå hjem til folk og møte pasientene på den måten, men det var kjekt, og mange fantastiske samtaler med kontakt syk.pleier.
Men nå begynner snart eksamens tiden og så er det sommer <3 skal bli godt med litt ferie nå! Jeg vet ikke helt når jeg skal begynne å jobbe,men på en måte håper jeg at det er om ikke så lenge heller, men også i grunn etter jeg har vært på ferie, kanskje at det bli litt delt opp?! Jeg har ikke hjerte til å ha gullet i barnehagen mens jeg sitter hjemme, og så er det å være hjemme med han i lengre perioder såå kan det bli litt mye det også. Men masse ute aktiviteter så skal nok det bli bra <3

Ingen kommentarer: