fredag 27. mai 2011

ENDELIG ble jeg ferdig!!

ENDELIG ble jeg ferdig med puta mi <3 Den er egentlig ganske stor, men tok litt lenger tid, på grunn av at jeg blinksa litt på tråd fargen, men allikevel er resultatet ikke så værst ;) En serdet ikke så godt det mørkere partiet midt på puta!! Jeg  Nå må jeg vel sette i gang på pute nr 2... eller holder det med en?? hehe jeg vet ikke helt om jeg setter i gang med det første, men nå nærmer det seg sommerferie og kreativiteten kan blomstre på nytt ( en har faktisk tid) 

2 kommentarer:

Unknown sa...

SÅ fin den blei :) Gratulera med første pute :) Nå e det vel bare å setta i gang med ei te? ;) Ei brun kanskje? brunt og rosa e jo så fint sammen ;) klem!!:)

lifeisagame sa...

Har en brun pute, den som hører til sofaen, så det er en slik en jeg har strikket trekk til ;) Kanskje jeg ikke trenger en til allikevel da ;)