tirsdag 8. mars 2011

vegg motiv

Jeg har hatt lyst så lenge å bestille veggmotiv til å ha under bildene i stua,men vet ikke helt hva jeg skal bestille??!!! lyst å ha noe som er fint siden det er under bildene av Liam. fant dette diktet her og syns det er så fint. kanskje litt teit å ha i stuen, men for meg er det litt mektige ord! Siden Liam var født så tidelig så hadde de på nyfødt avdelingen minnebok til Liam hvor "passepikene" skrev i bøkene, noen skrev inn dikt og jeg syns dikt er nydeligt, det er så mektige ord, ord som sier så masse! De skrev dette diktet i boken til Liam å jeg elsket det =)  Diktet er fra - Inger Hagerup -

- Liten? jeg? -
       
  Langtifra. 
       
  Jeg er akkurat stor nok
        
  Fyller meg selv på tvers
       
  fra øverst til nederst.
       
  Er DU større en deg selv
       
  kanskje?

Ingen kommentarer: