fredag 8. oktober 2010

helg =)

SÅ var det endelig fredag igjen <3 deilig er det, lysene er tent og varm caffe mocca i hånden=) skulle vel egentlig vært i klubb nå, men liam er ikke i form. Så da er det hjemme kos med x-faktor.

I dag har vi vært i labben igjen, bare nå var det hår og fotstell på hverandre, med tannpuss på toppen!!! Det var spennende å oppleve noen andre som pusser tennene dine når du er "syk", og ikke kan gjøre noe annet en ligge i sengen liksom. men ikke akkurat noe som jeg ville foretrukket. Her er jeg med nyvasket hår og fått oppkrøllet hår :P MEG å de gamle ;) (sånn kan det gå når de andre på gruppa har langt å tykt hår,mens jeg har tynt og kort hår) MEN det var deilig også. låg bare i senga jeg =)

2 kommentarer:

Unknown sa...

hehehe fineeee :-) Du o dei gamle ja ;-) stiligt o da! sjukepleiaren min ;-) stolt av deg snuppå! du e så flink flink flink :-) klem!!!<3

lifeisagame sa...

takker =) hehe skulle nok hatt de lengre i håret,så krøllene kom ;)
blir spennende i praksis;)