mandag 18. oktober 2010

første praksis dag

så var første dag i praksis over =) gikk kjempe greit i grunn,hadde gruet meg litt. Jeg har aldri jobbet med eldre på den måten før,men var jo litt kjekt også. noen av de er jo herlige=) liam var syk i dag så det var litt kjipt. jeg kan jo ikke være borte mer en en dag, siden det er planleggings dag i barnehagen i mårå så passet dette ikke noe i mine planer! men oldemor min mormor strakk til å var en engel =) uten henne hadde jeg ikke bestått noe praksis!!!

Nå savner jeg macen min mer og mer =( har en liten asus maskin som er veldig knotete bruke! og som ikke har cd rom. den andre er en mac som ikke har innebygd internett=( altså kan ikke få internett på den her =( skulle printet ut skole oppgaven min, men ikke helt enkelt!!! så i disse stunder så merker jeg behovet! men bare jeg får lastet ned java kan jeg betale for delen jeg trenger! =)

1 kommentar:

Unknown sa...

gratulerer med vel overstått praksis :-) Sov godt vennen :-) <3