onsdag 21. juli 2010

drømmer om en hår klipp



jeg drømmer om å klippe håret mitt! vil ha det kort i grunn. Jeg er så lite flink med hår, får det ikke til så derfor blir det alltid enten i hale eller laust med klemme for lyggen.Nå er håret mitt så rett klipt nede og oppklipt oppe som er en frisyre,lyggen er bare super lang. men usikker på hvordan å hva jeg skal gjøre. likte dette bilde, husker sist jeg hadde bobb var jeg super fornøyd=) skulle sitte modell for permanent, men er så rart hele greia!!! skulle møte opp en onsdag,men fikk mel at hun sjefen var syk så jeg kunne ikke komme, hørte ikke mer og ringte mandagen,men da var un lærlingen gått på FERIE!!! så skulle hun jeg snakka med gi henne beskjed, så fikk jeg ny mel at hun hadde tatt ferie men var tilbake den 19 juli, så hun skulle ringe, HAR ikke hørt noe enda å i dag er det den 21. jada. GI det OPP???? eller hva mener dere??? skal jeg heller gå til frisøren å klippe det kort? hvilket av bildene liker DU best?

Ingen kommentarer: