onsdag 2. juni 2010

lei av sjukdom!

Nå er jeg lei av sykdom, av å sitte inne. Liam har enda feber å er slakk stakkar. Det viste seg hos legen i dag at den pencilinen som han har tatt i en uke nå har ikke hjulpet liam, så han er lik i ørene ske takkar =( Var veldig greit at det ikke var sol ute i dag når jeg ikke får satt meg ut i den allikevel. De legger skifer heller på plattingen utenfor her så derforså vil jeg ikke sette meg ut blandt arbeids folka!!!! for ellers kunne jeg satt meg ut i sola når liam sover...
Håper denne nye medesinen tar knekken på sykdommen nå, stakkar liam må få bli frisk. slitsomt for han og for meg! men reiner med at det blir noen dager til inne! I kveld har mamma vært hos meg å hatt liam, mens jeg har fått vært ute på shopping...

1 kommentar:

Unknown sa...

God bedring te prinsen !!!!