tirsdag 8. juni 2010

fått hagemøbler =)


Endelig fått hagemøbler=) hadde ikke noen,men der jeg leide i fjor hadde de å jeg kjøpte hageputer og rød parasoll=) Nå kom det i bruk=) så her har jeg solt meg litt i dag, kald vind!!! men ikke noe sjokk å finne vind her på vestlandet :P skille har jeg fått, ganske utrolig for ikke mye en fr solt seg nå som prinsen er omtrendt helt frisk =)
Nå har jeg vært på step/styrke å det var deilig=) men HARDT!!! å ikke minst varmt inne i salen i dag, svetta jo skikkelig! i kveld blir det fruene å det gleder jeg meg til =)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Flink du e!!! også så fint det blei. NEsten litt 50 tall inspirert dei hageputene dine.. ? FINE VA DE!!! :-)

lifeisagame sa...

takk=) kunne tatt bedre bilde eneste=) men da måtte jeg rundt huset haha =) liker godt de hageputene,men ja kanskje de er litt 50 talls med mønsteren, kanskje derfor jeg liker de da, siden det er jo min stil ;) hvertfall VELDIG fornøyd=)