torsdag 5. november 2009

SÅ var vi flytta

Så var vi flytta tilbake til Tysvær kommune, rart bo her inne igjen, det er roligere og dagene blir nok anderledes. Jeg kan ikke springe til byen å kjøpe meg en kaffe mocca, å trekke kortet så det ryker (noe jeg er for flink til) nå blir det gå til aksdal senter evt, hehe. blir nok bra!! blir spennende treffe nye helsesøster også, håper hun er koselig, men det er hun nok, liker å tenke at de som velger det yrke er omtenksomme og snille mennesker siden de velger å jobbe med små barn=)

Ellers er det "lille huset" kjempe koselig, begynner å få nokså system og ryddig nå, men har ikke sover der nede enda, orker ikke før alt er i orden. Venter nå på hjelp til å få oppvaskemaskinene, tørketrommelen og vaskemaskinen i orden. Glad alt har gått så i orden, for jøye meg til utlegg jeg har hatt, men depositumet for gamle leiligheten gikk i orden=) Måtte male ferdig gamle leiligheten, guri malla for en jobb, da er det godt med gode hjelpere=) takk til Hilde, mamma og cecilie. den veggen sugde som en svamp og måtte ha 1 strøk me grunning og 2 strøk med malingen. Nå er jeg bare helt pumpa og godt være ferdig=)!!!!

Ellers har liam begynt tulle med søvnen, jeg blir sprø snart. han begynte 0.45 og gaule å skrike (hissig) og han fikk flaske drakk over halve, så var det på ann igjen 3, og så 5 ìs, og rundt 7... da måtte mamma trø til før jobb og skifte bleie, trodde ikke jeg skulle komme meg opp ;0) så i dag har jeg bestemt meg begynne med litt ris grøt.... det er fra 4 mnd, men de regner han jo ut sammen med de på 6 mnd, selv om liam bare er på størrelse med en på 3,5 mnd. Men dette på nettene gidder jeg ikke! orker ikke...

SÅ var det de herlige kattepusene da, de trenger ett hjem NOEN SOM VIL HA SNILLE OG UTROLIG SØTE SMÅ?????

Ingen kommentarer: